vrijdag 22 februari 2008

Straight From My Heart

Een BOM ( Book OF Me) maken ...het bleef me toch door het hoofd spoken en ergens werd ik er door aangetrokken maar...
wat moet ik eigenlijk over mij gaan schrijven. En toch, het zou wel goed zijn want wat als er met mij iets gebeurt...Heel vaak als ik alleen wegga zonder de kids sta ik er bij stil...stel dat ik een ongeluk krijg, weten ze dan wel dat ik hun echt graag zie...zijn er niet dingen die ik eigenlijk nu moet zeggen nu ik nog kan...is het niet tijd dat ik terug eens foto's maak samen met hun want ik sta altijd achter de camera...En daarom kwam ik met dit idee: ik maak voor elk van de kids een boekje met daarin de dingen , de woorden, de foto's waar ze recht op hebben. Een boekje speciaal voor hun waarin ze terugvinden hoe graag ik hun zie, waarin er mooie foto's komen van ons samen, waarin mooie herinneringen geplaatst worden maar waarin ook plaats is voor verontschuldigingen want het is niet altijd rozegeur en maneschijn...
De journaling op mijn lootjes is iets waar ik wat ik altijd als laatste doe, of soms zelfs uitstel...maar deze keer schrijf ik recht uit mijn hart...

Geen opmerkingen: