vrijdag 22 februari 2008

De uitdaging

Nu ik voor mezelf de uitdaging heb gezet om deze boekjes voor mijn kindjes zo snel mogelijk te maken, wil ik natuurlijk deze uitdaging ook naar jullie uitsturen. Dus bij deze komt van mij uit de vraag: wie van jullie durft het aan om een boekje Straight From The Heart te maken?
Dat kan voor je kind zijn, een geliefde maar even goed een zus, een nonkel of hele goede vriend(in). Wie is er voor jou zo belangrijk dat je deze uitdaging wil maken, wie verdient het om - en laat ons hopen natuurlijk dat het nog hééééééél lang duurt voor ze het lezen we willen niet te pessimistisch zijn natuurlijk- zo een aandenken te krijgen.

Op geregelde basis wil ik hier enkele ideeën aanreiken om het boekje uit te werken dus hou het blog zeker in de gaten.
Als jullie beslissen om mee te doen zou het natuurlijk leuk zijn om te kunnen meegenieten van jullie scrapwerkjes. En indien jullie zelf ook ideeën willen aanreiken dan kunnen jullie deze ook op jullie beurt doorgeven en dan vermeld ik ze hier op het blog.
Foto's van jullie scrapwerkjes kunnen hier ook geplaatst worden of stuur een link door waar de mensen jullie werk kunnen gaan bekijken. En vanzelfsprekend geven jullie zo veel bloot als jullie zelf willen...

Geen opmerkingen: